keluarga saya











Ini keluarga saya .

Saya ada dua adik beradik,kakak saya dan saya sendiri.Saya bahagia saya ada keluarga saya.Saya sayang keluarga saya.











Ini ayah saya Nama ayah saya Azlan Shah umur 44
Ayah saya bekerja keras untuk mencari duit. ayah saya juga pandai dalam pelajaran english. Hobi ayah saya ialah memancing. saya sayang ayah saya.Ayah saya bekerja di Johor
ini ibu  saya. Nama Hasniah Onn umur 41
Ibu saya suri rumah tangga. ibu saya masak semua sedap sedap.SAYA  suka ibu saya.Ibu saya pandai matematik.Saya  sayang ibu.
Ini kakak saya . Nama Siti Khadijah Hani umur 13
Kakak saya suka pelajaran sainsdan dia suka melukis.Kakak saya pandai mewarna.Kakak saya pandai berenang dan main badminton kakak saya masuk kelab fencing .Saya sayang kakak saya.


Ini ialah saya (^_^)Nama Ahmad Asadullah Shah umur 11

Saya  suka pelajaran matematik. saya juga pandai sederhana berenang. Saya suka baca komik. Saya juga pandai main badminton dan saya juga masuk kelab fencing.


Comments

Popular posts from this blog

Hobi saya

gagjet