Hobi saya

            Image result for badminton lee chong wei                      Saya suka hobi ini ialah bagi saya suka lawan kakak saya. saya juga ada lawan jiran saya kenal pemain badminton namanya lee chong wee saya juga masuk badminton untuk kokorikulum                                                                                                                                                                                      
         


Related imageImage result for comic book misi budak tahfiz
                                                                                           saya juga suka buku ini. komik ini juga ada pelajaranya   cerita ini pasal seorang budak tiada mah ayah dan dia hendak menghafal al  quran, pasti beli.                                                                                                                                                                                                                                                          saya suka main bola saya ada baju seluar bola  saya memang suka bola sepak.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    saya juga suka  berenang berenang sukan nabi suka .                                                  Image result for berenang                                                                            saya juga suka main             Related image             spak takraw saya juga peminat kumpulan malaysia .

Comments

Popular posts from this blog

keluarga saya

gagjet